Τρίτη 18 Μαΐου 2010

ΣΤΕΙΡΙ :"ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΕΙΡΙΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ"

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ 
Το Δ.Σ. του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Στειρίου ευχαριστεί δημόσια την δασκάλα μας κυρία Φιλία και τα παιδιά του αείμνηστου και αξέχαστου δασκάλου μας κυρίου Μανώλη, Δημήτρη , Σωτήρη, Γιάννη, Βαγγέλη,Νίκο και Βασιλική που μας παραχώρησαν με ευχαρίστηση την άδεια να αναρτήσουμε  στο ιστολόγιο του Συλλόγου το βιβλίο του: 
" ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΕΙΡΙΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ "    
Από το πρόλογο του του δασκάλου μας:
...... Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι, να συμβάλω, έστω και λίγο, στην διάσωσιν των ηθών και των εθίμων του γραφικού και ελληνικοτάτου χωριού ΣΤΕΙΡΙΟΥ το οποίον τόσο αγάπησε ο ΌΣΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ  ο Στειριώτης και τόσο τραγούδησε ο Σικελιανός! Η υπέρ πενταετής υπηρεσίας μου ως διδασκάλου στο χωριό αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να αντιληφθώ και να παρακολουθήσω ήθη και έθιμα, να γνωρίσω κατά βάθος τους κατοίκους του και να το αγαπήσω, σαν ιδιαιτέρα πατρίδα μου.
 Θα είμαι ευτυχής αν την προσπάθειά μου αυτή συνεχίσουν οι εκ Στειρίου επιστήμονες και η σήμερον σπουδάζουσα νεολαία του.
ΕΜΜΑΝ. ΔΗΜ. ΜΟΡΦΙΑΔΑΚΗΣ
Διδάσκαλος

Διαβάστε το βιβλίο του Εμμανουήλ Δημ. Μορφιαδάκη για τα ιστορικά και  λαογραφικά στοιχεία του Στειρίου εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails

Αναγνώστες